18 and life.


Skid Row är riktigt bra måste jag fan säga!
Hell yeah!

Dagen på Företagsbostäder har varit åt helvete. Ett rent och skärt helvete! Har endast hunnit med att städa en etta och en trea på grund av att människorna som bott i dom inte borde få falla under kategorin människor, nä, snarare svin . . . Usch! Undrar hur många svordomar som kommit ut ur min och Flisans munnar idag, en jäkla massa skulle jag tippa på.

Nåja, kvart i fem var det över och jag började ställa om mig inför kvällspasset på ProVoice. Satte mig tillrätta vid datorn, tog på mig mitt headset och sen var det bara att tuta och köra. Riktigt nöjd över min kväll faktiskt, lyckades få iväg 8 ordrar som i sin tur resulterade i att jag blev kvällens näst bäste säljare! :D Nöjd var ordet!

Nu ska jag kolla upp lite tågbiljetter till nästkommande helg (inte den som kommer nu utan den efter det). Hade tänkt åka och hälsa på moster med familj - vore skoj!

Biljetter nu, Lipstick Jungle sen och slutligen sova.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback