Vårkänslor.


Idag har jag verkligen vårkänslor :)
Såååå skönt att det är ljust och soligt ute, kunde dock fått varit lite varmare men men.

Tog sovmorgon i morse, gött de. Minns fan inte sist jag sov tills jag vaknade av mig själv . . . länge sen vare i alla fall. Gick upp och släppte ut katterna, gjorde i ordning lite fika som jag tog med mig till sängen - kikade klart på Twilight (!!) OMG vilken fruktansvärt bra film! Jag är helt såld, så vacker, gick verkligen rakt in i hjärtat på mig. Och karln här, mmm, honom skulle man inte tacka nej till . . .

Bestämde mig då jag gått upp för att städa ihop lite smått. Det hela slutade med att jag storstädade hela lägenheten. Från golv till tak. Känns skönt att äntligen ha det gjort. Tvättat har jag också gjort så nu hänger tvätten ute på torkning (hur mycket sommar är inte det då!?) Känns skönt då det är rent och snyggt, ska försöka hålla det såhär nu.

Nä, nu ska jag åka och slänga lite papper, lämna tillbaka dammsugaren till mamma, ta en sväng på Ica för att fylla på matförrådet samt en sväng bort på Dollar. Kreativ dag Norling, sånt gillar vi!

Skippar personalfesten ikväll, är inte i rätt mode . . .
Jahapp, där gick mina planer om en hemmakväll i stöpet, Lisa ringde och lyckades övertala mig att följa. Haha, var väl kanske inte sådär jättesvår att övertala dock, haha.
Jaja, då blir det till att lägga på en rem då samt plocka fram ölglasögonen . . . igen . . . ;p


Vi ses i dimman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback