Time to pretend.


Har nästan nyss lagt migg, riktigt skönt var det faktiskt.
Suttit uppe hos Sonja en sväng nu ikväll, druckit ett par öl och pratat en massa, skoj skoj :)

Tidigare idag var jag, som jag ju skrev, i staden hos syster för att får håret färgat.
Haha, vi är kanske sämst, riktigt sämst är vi. Emma hade klissat i den bruna färgen och lagt i några slingor. Jag sitter vackert och väntar dom 40 minutrarna som det skulle värka. Då det var dags gick jag in på toa för att tvätta ur det. Öppnade "efterbehandlings flaskan" och tycker att innehållet ser lite blaskigt ut. Shake shake. Samma lika, lika blaskigt. Luktar på det, det luktar starkt. Jaaa, smarta vi är, vi har använt efterbehandlingen istället för själva färgen till det bruna . . . HAHAHA! Ja, faktiskt, jag skrattade. Vad annars ska man göra liksom? Slingorna (omgång nr.1) blev sådär, penslade i lite till men var fortfarande inte nöjd. Kom då på att jag hade ännu en slingförpackning i bilen. Hämtade in den och Emma penslade i ännu mer. Jag susade hem och tvättade ur det här. Okej, det ser okej ut. Jag kan leva med det :)

Har solat en sväng ikväll också, fint de, hade även tänkt ta mig iväg en sväng i morgon innan det är dags att åka.

Vad mer har jag gjort ikväll, joo, jag har ju varit i Oviken en sväng för att hämta några kvarglömda armband. Blev kvar en stund för lite prat och tv-spel med grabbarna.


Nu innan jag ska lägga ifrån mig datorn måste jag bara dela med mig av en ruskigt apbra låt som jag hörde för nån dag sen, ME LIKE BIG TIME! Så härligt svängig, man blir (iaf jag) så sugen på att åka bil med en massa kompisar och dricka öl en ljummen sommarkväll, fan sa gött de vore. Blir alla gånger det i sommar!



Lyssna och njuuut!
MGMT - Time to pretend


Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback