Ta tag i saker dagen.



Igår blidde det måndagsklubb i Vemdalen, skoj!
Sophy kom nångång vid halv åtta (?), precis då jag var i mitt esse i städningen . . . nåja, ursäktade mig med orden att det var för både hennes och mitt eget bästa så jag fick städa klart vardagsrummet iaf :)
Raggardusch och sedan hem till mamma för att hämta lite vin.

Jag som skulle va nykter . . .

Åkte till Sölvbacken där Per, Kim och Jyrg satt och spelade tvspel, jag coh Sophie sörplade lite alkohol och fick tillslut även vi vara med i leken. Jag och Jyrg ägde upp Soph och Per i tennis men åkte på stordäng i basket :/ Lite lagomt runda under fötterna entrar vi Passaten och beger oss upp mot Whovalley. En jäkla massa folk - shiiit alltså! Shake shake och prat med folk därefter påbörjade vi färden hem igen. Snabb stopp i Klövet, snabbstopp i Svensta och sen raka vägen till Sölvbacken.  Vi flickor entrade köket och kockade mos, stekt korv och ägg + att jag styrde upp brasan, grabbarna kirrade bastun. Efter god mat svidade vi om till handdukar och gick ut i den varma sköna bastun. Faan sa jäkla gött, verkligen kvällens höjdpunkt! Som Sophie sa; "Det här kommer jag att leva länge på" alla gånger att jag också kommer det.

Idag har det varit jäkligt lugnt, jag har flitt ihop i köket, åkte och hämtade Erik D och smet sedan in på Pelins för att hämta de efterlängtade pizzorna. Men du, det satt fint som snus de vill jag lova! Är nu hemma i Svensta, Sophie har åkt och katterna är ute i det fina vädret. Ska ta och åka på Dollar en sväng och sedan på Ok för att tvätta bilen.


Tack för gårdagen S, ett mycket kärt återseende!
Nästa gång hoppas jag att DU, Ellinor är med . . . just like old times :)


Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback