Sistit aprilit.


Valborg idag, det firade jag och min Felicia med lite frukost på säng - sånt gillar vi :)

Ska snart ta och stänga igen datorerna, gå upp och sedan bege oss mot vårt älskade arbetsförmedlingen . . . Kändes trist trist trist men, gäller ju att göra det nu så man kanske hinner få nån ersättning på a-kassan innan nästa år :/

Vad händer ikväll då?
Tror nog det blir rätt lugnt faktiskt, åka bil igenom småbyarna och kika på brasorna, träffa lite folk å mau gött. Tror det räcker fint de för min del. Resten av helgen ska nog spenderas i Rätan, kratta lite löv och umgås med la familia, sånt gillar vi.

På tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag på tisdag TISDAG!
Jävlar anamma så jag längtar!
Jeg, Flisit och Emmit, hur bra blir inte de då på en skala mellan 1 och 10!?

Kläder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback