Proud Norling.


Så var man tillslut hemmavid igen då, känns fint :)

Jobbat idag, gått som smort må jag säga, rätt mycket folk och jag har varit på topp mest hela dagen :)
Fick en liten svacka alldeles där efter lunchen men det hör ju som till då man är proppmätt, visst?

Då jag anlände till Svenstaviket igen svängde jag in på Dollar en sväng för att språkas lite med Bogo, lika roligt som alltid, haha. Om det är nån som kan få mig att skratta så är det fan i mig han alltså! Många plus i kanten till dig min vän! Susade hem och svidade om till träningsstassen, plockade fram cykeln och satte kurs mot Brånan. Var inte helt hundra på om jag skulle klara det hela vägen dit men skam den som ger sig! Cyklade hela vägen dit och hem - summa av kardemumman blev 18 kilometer! NÖJD SOM FAAAN!
Det där ska jag alla gånger göra om, inte så farligt jobbigt om man har musik att lyssna på och en envishet som inte är utav denna värld ;p In på Ica för lite frukost inköp och sedan Pulsen för lite stek i solariet.
Kvällen avrundades med middag/framtidsplans snack hemma hos modern tillsammans med henne och Karin.

Tjiiihoo!
Känner mig glad nu, allt bara flyter på och i just go with the flow liksom :D Me like alot!
Nu ska jag bara skaffa mig ett ställe att bo på, helt tillsammans med katterna sen är allt bara perfekt!

I morgon är det sista arbetsdagen innan jag får avnjuta mina två efterlängtade lediga dagar, fiiiiint som snus ska det bli! På torsdag blir det brädåkning och chill i backen med godingarna, därefter After Ski på Skalet där kussarna ska spela. Nån som vill haka på, ju fler desto roligare, nån? Klövsjö på kvällen - Nice det kommer att bli!

Nu ska jag ringa pappa och sedan duscha, hoppas ni får en fortsatt trevlig afton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback