One night in Ausan.


Om jag hade haft tid just nu så hade jag lätt gett er en utförlig beskrivning om den gångna underbara helgen. Dessvärre har jag inte tid, inte alls. Ska iväg och göra min första natt i Ausan nu om cirka 45 minuter . . . oj va jag inte var pepp på det alltså :/

Tills vidare kan jag säga att forum rockade fett!
Allt var bara så underbart, folket, musiken, alkoholen, vädret - A L L T !
Jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte får en klump i halsen då jag tänker på att
det är ett helt år kvar till nästa gång (om man bortser från höstforum alltså). Damn.
Nåja, vi ska tillsammans göra denna sommar till en sommar att verkligen minnas så vi lär nog överleva - don't u think?

En rolig sak med helgen var att jag och Sonjet adopterade en liten pojke, LUDDIT!
Ska åka och hämta hem honom nästa vecka, oj så vi längtar! HAHA!


Återkommer i morgon bitti om jag orkar, annars tar vi det då jag vaknar, okej? :)


Kommentarer
Postat av: Sonja

åh Idit va jag längtar efter vår lille pojke, hoppas d går bra å jobba..Pussit!!

2009-04-27 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback