Okeeeej!


VARNING! alla som tycker att det är trist med långa inlägg!

Torsdag;
Efter en massa stök, packning, katter som inte ville komma in, alkohol inköp, samtal hit och samtal dit, besök på banken etc etc. Kunde jag äntligen åka och plocka upp Sonja och vi kunde äntligen styra kosan mot Skalet. Bilen parkerad och nycklarna urdragna = Jag ska fan inte köra en meter till den här helgen; SKÅL! Tea kom, vi blev glada. In med all packning i stugan sedan blev det Grilljonas med svart på en kvart, en lagom dos Jäger och några Carlsberg sort. Flisan kom och joinade samt några Ångebor. Satt där ute ett tag och mådde gott och pratade. Knatade upp till Göteborgs folket, övertalade om Afterski och begav oss. Rätt lugnt på Afterskin, inte så mycket folk men vi rockade jävlar i ändå :) Tillbaka i stugan blev det bastu och sedan fix inför utgång. Minnet sviktar en aning nu . . . dansade vet jag att jag gjorde, dansade så svetten rann samt att jag sjöng för kung och fosterland i pianobaren (as always). Kvällen avslutades hemma på L09.

Fredag;
Mysprat med brudarna in da master bedroom, gick igenom torsdagen och skrattade gott åt allt som gjorts och sagts. Upp för lite fix, packa systemkassarna och begav oss mot Göteborgs nästet igen. Alkohol - Skål! Fick med oss Lollo, Jonas, Robin och Marcus och tillsammans begav vi oss i Olas taxi upp på terassen, till grabbarna grus som huserade även detta år i R12B. En massa massa svart på en kvart, en massa hud, en massa alkohol, en massa skratt och en massa sång. Underbart! Ner för att svida om till våra snygga afterski outfits = ett par apkorta hotpants (jag vita Tea turkosa) samt våra snygga Bulgarien tröjor som bär texten "Who need big tits" (fram på tröjan) "When you've got an as like this" (bak). Rocka rocka, shaka shaka tillsammans med en massa annat folk. Jag och brudarna skippade golvet och gjorde det vi gör bäst - ägde borden! Nu sviktar minnet igen . . . vi gick hem. Emma kom, jag pratade med mamma och Bengt samt jagade Wille. Sen gick vi upp till Gbgarna igen där Jonas bjöd mig på utsökt tacogratäng. Några enstaka bilder har jag nu bara att tillgå i mitt huvud, bland annat att jag vet att jag duschar och bastar samt att jag tror att jag tog mig en liten powernap där också. Fix av nunan och lite kläder så var vi påväg ut igen. Dansade en hel del även denna kväll, sjöng en hel del också, träffade roligt folk och mådde gott :) Hemma i stugan satte jag, Sonja, Ludde, Lasse och Emma oss ner och pratade, och pratade och pratade. Fråga mig inte om vad men pratade gjorde vi :) Döpte om oss gjorde vi också så numera heter jag - Idit, Emma - Emmit, Lasse - Lassit, Sonja - Sonjit och Ludde - Luddit. Haha. Humor på högsta nivå. Begav oss till sängarna nån gång vid sex snåret.

Lördag;
Vaknade vid halv nio, tömde upp ett glas vin och kröp tillbaka till sängen igen. Låg sedan där och pratade med Lasse, Fellan, Karro, Ludde och Sonja. Gick upp, lite mera vin. På med täckbrallorna och sedan iväg till Sibylla för välbehövligt fyllekäk. Jag, Ludde och Lasse skodde på oss skidor/brädor och tog liften upp. Åkte nåt åk och satte oss sedan uppe på toppen och myste. Efter någon timma begav vi oss ner, in på Ica och sedan upp mot terassen. Tog oss dock inte så långt förrän resten av styrkan mötte oss påväg ner. Ner igen. Stugan för afterski fix och sen all-in! Rockade som aldrig förr på afterskin och lyckades både ramla ner från ett räcke och skalla Emma . . . Traskade sedan hem med Emma och Ludde till Gbgarna. Därefter är det svart, heeeeelt svart.

Söndag;
Vaknade utan att fatta nånting, fortfarande iklädd afterski outfiten. Hum . . . vad hände? Jag hade somnat. Ingen hade fått liv i mig, alla hade försökt. Vid tre på natten hade jag vaknat och börjat pusha på de som fortfarande var vakna att vi skulle ut, gav tydligen upp rätt fort då jag fick berättat för mig att de flesta sov och att hotellet hade stängt. Låg och myste ett tag och gick sedan ner till vår stuga. Skrattade, fick saker återberättade, tjaa typ de. Sen var det dags för den förbannade städningen. Usch! Men men, lyckades klara upp även det efter en del om och men och vid tolv hade vi tömt stugan. Sa hejdå till våra kära underbara vänner från södern och spenderade sedan resten av tiden tills mamma kom och hämtade oss med att skratta åt Petter och hans peruk, HAHAHAHAHAHA! Mamma skjutsade hem oss till Svensta, gick på Ica för lite mat och sedan däckade både jag och Emma i soffan. Upp igen vid sex, en snabbkoll i spegeln och därefter begav vi oss mot Handlake där det var grillning och kalas för bästaste Tea som dagen till ära fyllde 25. Åt gott och hade riktigt trevligt. Var åter i Svensta vid halv elva.

Jaa, hörrni (ni som fortfarande hänger med) tocken jävla påskhelg va!?!?

Helgens +
- VÄDRET, sooool vareviga dag!
- Folket; mina flickor och alla goa Göteborgare samt alla andra godingar som förgyllde min helg!
- Att det endast gick typ 200 spänn.
- Svart på en kvart
-
Min och Sonjits adoption av Luddit.
- Alla härliga underbara skratt.
- Den goda alkoholen.
- Alla kort som blev tagna.
- A f t e r s k i n !
- Alla roliga kommentarer.
- EN MASSA MASSA MEEER!

Helgens -
- Att jag kastade in handduken redan efter afterskin på lördan.
- Att jag inte knäppte mer kort (dock var det min cp-telefons fel)
That's it.

Så, TACK TACK TACK till ALLA som gjorde detta till ett forum att verkligen minnas, ett forum som man kommer att vilja berätta för barnbarnen om - TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback