Maaat.


Känner mig som Pumba i Lejonkungen nu . . . hungrig, trånande efter mat.
Här i mitt lilla kyffe finns ingen mat att tillgå för närvarande, eller nåt finns det väl men verkligen inget som jag var sugen på. Damn. Måste ta mig en sväng om på Ica i morgon och fylla på förrådet lite tror jag.

Ligger och funderar på framtiden.
Vad tusan ska man göra?

Har ju kvar lägenheten till den sista juni då blir det flytt hem till mamma . . . mest troligt. Känns lite sisådär det men va tusan, allt för att spara pengar. Sen vill jag ju inte bo här, vill inte ha en lägenhet här i byn, då är det bättre att bo hos mamsen. Så bo hos mamma då i sommar och jobba som ett as för att få ihop tillräckligt med pengar så jag tar mig iväg på en resa. Planen är att vara borta en månad, typ oktober. Sen då man kommer hem gör man en säsong till på Skalet. Skulle som vara kul de. Aaah shit, finns ju så jäkla mycket man skulle vilja göra alltså! Ska ta mig en riktig funderare så får vi se vad det blir. Men som sagt, som det ser ut nu blir det flytt till mamma och sedan långresa i höst :)


Nu ska jag kika på film och sen sooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback