Los listos.


Vad heter du? Ida.
I mellannamn då? Cecilia.
Vart bor du? Än så länge i Svenstavik . . .
Trivs du där? Njaa, sådär, inget drömställe kanske men men, gäller att göra det bästa av situationen, right?
Brukar du läsa horoskop? Jodå, hittar jag någon tidning med horoskop i så läser jag dem, dock bara om det är "dagens" tidning eller liknande. Aldrig gammla, har fått för mig att det bringar otur.
Har du körkort? Hell yeah!
Äger du några converseskor? Näe, men funderar på att köpa ett par, snyggt jue!
Favoritdjur? Hum . . . har väl inget favoritdjur egentligen, katter och hundar är väl mysigt.
Vad spenderar du dina pengar på? En massa onödigt krafs såsom kläder och alkohol.
Senaste konserten? 22:a februari Globen - ACDC (!!)
Festar du mycket? Har blivit en del av den varan nu den senaste tiden ja . . . men va fan, man lever bara en gång!
Sprit, cider, vin eller öl? Allt går ner.
Brukar du bli för full? Njae, eller ibland blir det väl att man får nån snefylla annars brukar jag hålla en rätt bra nivå.
Antal kuddar i sängen? Fyra "vanliga" + fyra prydnadskuddar (som iofs oftast ligger på golvet).
Kan du baka bullar? De vette väl huen om jag kan påstå att jag kan . . .
Bläck eller blyerts? Bläck.
Mc donald's eller burger king? Burger King, känns som fräschare på nå sätt.
Är du allergiskt mot något? Inte vad jag vet.
Äger du ett busskort? Tror icke det, under gymnasietiden hade jag dock ett.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Green.
Vad åt du till frukost? Ett stort glas oboý och fyra mackor med potatissallad, ost och gurka :)
Hur ser du ut idag? Sliten med gårdagens smink och kläder . . . :/
Har du haft sex idag? Tssss ;p
Nästa mål i ditt liv? Hotta upp mig lite och sedan bege mig till Brånan :)
Vad såg du senast på tv? Var nån ointressant fotbollsmatch som Bogo höll på å kika på.
Hur svarar du i mobilen? Ser jag vem det är så blir det bara ett "Hallå" är det däremot ett nummer jag inte har inlagt eller liknande svarar jag "Ida".
Vem ringde du senast? David.
Vad sa den du ringde? Frågade lite om vad som komma skall uppe på Skalet och sa sedan att han och co kanske skulle åka upp :)
Antal timmar sömn inatt? 7 kanske.
Sov du ensam? Nope.
Brukar du snusa? Varje dag, 24/7 365/12 - typ.
Tycker du om din pappa? Alla gånger!

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Mina vapendragare Gandalf och Sahara.
Såg dig gråta: Jadu, kan det ha vare Pelle kanske?
Fick dig att gråta: Jag gissar på Pelle.
Du delade en drink med: Haha, vem fan delar en drink?
Du gick på stan med? Oj . . . hum, det var nog Emma-Lina det.
Skällde på dig: Emma.
Skickade ett e-mail till dig: Facebook säkerligen.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Det har jag faktiskt.
Bråkat med ditt husdjur: Mmm, typ varje dag.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, inte vad jag kan komma på. Bra de kanske, brukar oftast drömma så sjuka drömmar.

VARIT I...
Norge: Jepp jepp.
Finland: Mmm, sist var i maj förra året, skoj skoj!
USA: Nope.
Kina: Nope.
Tyskland: Inte det heller men man borde ju ta å åka ner nåt för att fylla up alkoholförrådet :)

EXTRA STUFF...
Tar du droger: HELL NO!
Dricker du: Jao.
Vad är du mest rädd för: Att någon i min närhet ska råka ut för något hemskt . . . att det ska hända nån i min närhet nåt.
Vilka kläder sover du i: Trosor, dock helst nude.
Vart vill du gifta dig: I Rätans kyrka, stort och påkostat ska de va!

Vem hatar du verkligen: Vet inte om jag egentligen hatar nån, ogillar däremot en hel hög av personer.
Varit kär: Yes.
Kör du bil: Varje varje dag, tycker om min bil!
Har du ett jobb: Just för tillfället nej, men inom några veckor börjar jag jobba i Åsarna.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jaaa, jämt!
Är du ett hälsofreak: Japp . . . eeh, not!

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: För många gånger.
Är du ensam nu: Jaa, inte ens katterna är inne, dock är det rätt gött att vara själv just nu.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast är det låtar jag inte ens tycker är bra som fastnar.
Vill du gifta dig: I DO!
Vill du ha barn: Jaaa!

FAVORIT...
Rum i huset: Kan det vara sovrummet kanske.
Månad: Juli eller augusti.
Sten: Tegelsten.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Icke.
Köpt någonting: Jo, natchotallrik till mig och Bogo igår.
Varit sjuk: Nej nej.
Sjungit: Sjunger jämt då jag hör musik jag "kan".
Sagt "Jag Älskar Dig": Jo det tror jag nog, till mamma eller pappa.
Velat säga till några att du älskar dem: Nä, hade jag velat sagt det hade jag väl gjort det.
Träffat nån ny person: Ja en massa igår.
Saknat någon: Kanske de.
Kramat någon: Kim kanske fick sig en kram.
Kysst någon: Jo.

SENASTE...
Låt du hörde: Fakebook med Mange Myt.
Film du såg: Whatu happens in Vegas.
Drink du köpte: Haha, minns inte sist jag köpte en drink själv, har hamnat i ett bra stim nu med massa trevligt folk som gärna vill bjuda ;p
Sak du stal: Har nog inte stulit något.

FÖRSTA?
Första bästa kompis: Emelie på dagis.
Första jobb: Första "riktiga" jobbet var på Acb Laminat.
Första inhandlade skiva: Oj, det minns jag faktiskt inte.
Första förälskelse: Tommy tror jag.
Första begravning: Ullas mamma Britas.
Första piercing/tatuering:  Räknas hål i öronen som piercing? Isf va de väl det då. Första tatton var min älskling på benet.
Första fiende: Inte en blekaste.
Första stora resa: Turkiet med la familia för en herrans massa år sen.

SENASTE?
Senaste människa du slog:
Hum . . . veit int.
Senaste stora bussresa: Då vi åkte ner till Sthlm för att se AcDc.
Senaste långa telefonsamtal: Med Emma igår kanske. Fast med mina mått mätta så var nog inte det såå långt egentligen, då man kommer upp över en timma då har man pratat rätt länge.
Senaste dusch: Igår på dan.
Senaste inköp: Natchotallriken (hur faan stavas det!?)
Senaste irritation: Att det blåser så förbaskat på Skale så att sittliften är stängd :/
Senaste glass: TippTop igår med Robin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback