Klockan mitt i natten.


Nu är klockan mitt i natten och jag sitter fortfarande i soffan.
Jisses, borde ta mig i kragen och bege mig till sängen . . . göra i ordning lite fika och sedan krypa till kojs och se på film. Myyyys! Tänk om man haft nån att mysa med också, då hade jag fan inte haft nåt att klaga på! Men men, man kan inte alltid få allt, right? Katterna får duga så länge.

Har haft besök nu ikväll av Elle och Sophie, treeeevligt!
Tycker jag alla gånger att vi ska göra om.


Nä, fika var det ja sen blir det fortsättningen på Twilight.
Haha, undrar just om jag någonsin kommer att se klart den.

Personalfest i morgon, skoj skoj skoj!
Måste se till att vara pigg och allert tills dess.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback