Jag fan älskar livet!


Fan sa gött allt e nu!
Solen skiner, snön börjar försvinna och gräset titta fram, alla blir gladare . . . jaa det är en jäkla massa saker som är bra och som gör mig glad! :D

Jobbat näst sista dagen idag, samtidigt som det känns rätt skönt är det också vemodigt, som fan. Nu har man ju under ett halvår nästan bott där uppe, träffat en jäkla massa skönt folk och ja, rättat sitt liv efter livet där i fjällen. Nu blir man helt plötsligt Svenstabo på heltid igen och de sköna människorna man umgåtts med åker alla åt olika håll. DOCK, kära ni, dock har vi två stora saker kvar; FORUM 2009 och AFTERSKI 1000 - blir en perfekt avslutning tror jag!

Ska ta och fara bort till mamma och försöka plocka ut ljudelendet ut Mazdan så Ola kan hjälpa mig att sätta in det i Passaten i morgon. Skulle ju va som gött med lite mera bas va? ;) Därefter ska jag invänta Sophie som ska leka med mig ikväll, antingen styr vi kosan mot Vemdalen och måndaxklubben eller så blir det bastu bort i Oviken, den som lever får se vart det hela slutar. I morgon ska vi i alla fall åka skidor/bräda (hoppas hoppas hoppas solen skiner, annars kommer fan jag bli förbannad!) ska bli skojigt :)


Nä, en röjk i det fina vädret och sedan mamma.


So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback