Heime.


Puh, jobbigt att åka skidor minsann, framförallt om det är grädde i backarna . . . men skoj har det varit, alla gånger!
Blidde lite småkär idag också, i ett par Tiger Shark skidor. Men shit alltså! Om jag ska åka nå mer i vinter så blir det lätt på de där godingarna! Var upp till Hovdestugan och lunchade, blev då upplyst av Jacob att det är fest fest fest på Skalet på sönda! Oh my . . . Men, kan inte svika laget, måste dit, till varje pris! ;p

Efter åkningen tog jag och Sophie oss en runda nere i shoppen. Hittade ett par brallor, ett linne, en sjal och svart på en kvart till Emma. Nice.

En sväng på Gröngatan och sedan hem.
Nu är je litte järalöus . . . hum, trist att bara vara hemma. Hjälp mig, vad ska jag göra?
Städa? Duscha?
Båda de ovanstående sakerna borde jag göra men vet fan inte om jag orkar just nu.

Jaja, hejrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback