Förstörd för livet.


Finaly home!
Den här dagen har varit den längsta i mitt 22 åriga liv . . . pust och stön!
Men nu är den över och jag kan äntligen andas ut.

Länge sen jag gav en riktig update nu, få si, va ere som har hänt sen sistens?

I veckan har jag jobbat, typ det enda jag gjort. Eller jo, var in i stan i torsdags med mamma och Emma och kikade på en föreläsning med Mia Törnblom. Men shit vilken kvinna! Nu vet jag vad jag vill bli då jag blir stor i alla fall :) Intressant verkligen och man fick sig några tankeställare.

Efter jobbet i fredags var jag ute och motionerade en timma sen blev det solariet. Mat hos mamsen och sedan Oviken för filmtittning. Slumdog Millionaire, helt okej faktiskt.
Efter jobbet igår åkte jag direkt hem till mamma för att äntligen få återförenas med min kära telefon N95:an. Känns helt och hållet underbart att åter få ha en riktig telefon, en med kamera, färgdisplay etc etc. Jaa, kärlekn är oändlig! Käkade middag och drog med mig syster hem till mig för fix innan den stundande festen. Nöjda med våra utseenden strosade vi bort till Niklas och Björn där det var lite förkrök :) Trevligt trevligt. Vid elva, halv tolv begav vi oss bort mot Oviken då i sällskap med Natta och Niklas - SKOJ! Minns egentligen inte så mycket från själva festen men det var nog skoj . . . ? Emma blev i alla fall kvar där över natten då hon däckat i en soffa och vägrade vakna - så gåre ;p

Jobbat idag och det vill jag lova är bland det jävligaste jag varit med om i hela mitt liv. Ont i hela kroppen, trött och bakis . . . kan det om möjligt bli sämre!? Nåja, jag fixade så det är väl inget att gnälla om nu.


Nä nu ska jag äta lite och sedan hoppa i duschen.
Kanske hörs senare.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: natalie spjälle

hahahaha tack själv :D:D

hur tog emma sej hem?:D även att jag vakna upp i rörön och hade ingen aning om var jag var:O:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback