Filisit, Idit und snart Sonjit.


Hallååå eller!!

Siiter här hemma i soffan med Flisit vid min högra sid, gött dä du!
Har varit i storstan idag med henni och Emmit. Hämtade ut F's telefunk på The Phonehouse och gick sedan på Tehuset och fikade panini :) Lite stros på staden och sedan upp till Lillänge och Motorexpo för provning av skinnställ.
HOT HOT HOT!
Jag och Felicia är helt sålda nu, men geee miiiiiig!

Skopunkten hade tre par skor (kärlek) åt mig och Coop hade 4 paket kaffe åt Astrid :)
Avslutningsvis blev det Donken för chili cheese, mumma!

Jahapp, om man kanske skulle ta sig ett glas rötjut och sätta sig ute en stund, är ju riktigt fint e vär idag så det gäller att passa på :)

Ma raukes.


Och du bara finns där och förgyller min dag, tack för det :)
(Nej Felicia, inte riktat mot dig men du flrgyller också min dag <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback