Döende.


Nu är slutet nära som det känns . . . herregud, tre dagars supande gjorde mig inte så mycket, visst man var lite trött och så men that's it. Nu, efter en kvälls drickande är jag helt förstörd! How come!?
Har ont i varenda lite muskel i kroppen, trött som ett as och helt borta i huvve. Konstigt.

Har i alla fall lyckats fli bilen nu - äntligen!
Så skönt med en ren och fräsch bil, fint som snus.
Är dock lite less på mig själv för att jag inte tog mig upp till Vemdalen och Ola, vi skulle ju beställa en massa prylar till bilen jue för att hotta upp den lite. Nåja, får bli en annan dag helt enkelt :)


Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag banne mig gå och lägga mig och kika klart på Twilight :D

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback