Bydaln by night.


Ojojoj, det är nog lika bra att lägga ner den här drömmen om att få en fitt kropp, alkoholen förstör det ju gång på gång på gång. Men men, egentligen, vad är värt mest; en fitt kropp eller en jäkla massa roliga kvällar?!
Jag tror jag röstar på det sistnämnda (fast det hade ni väl redan listat ut?)

Hur som haver, hade planerat in en lugn kväll igår. Hälsa på Håkan och Emma-Lina och mau litte gött. Men . . . så ringde Bogo och upplyste mig om att det var bartömning i Bydaln. Sagt och gjort, lite fix och sedan var jag påväg mot Oviken. Tog nåt glas vin och susade sedan iväg med mina godingar (Bogo och Kim). Väl där uppe är det cirka 100 pers kanske, varav 40-50 stycken knuttar/raggare, haha. Men skoj var det och en massa trevligt folk träffade jag. En lyckad kväll helt enkelt. Idag har det varit lugnt, åkte hem till Svensta vid halv ett nån gång.

Planen för ikväll är utgång på Skalet. Bartömning på Hovdestugan nu på dan och sen fest ikväll inne på hotellet. Hade vare kul att åkt upp till Hovde men tydligen blåste det så förbaskat där uppe så sittliften var avstäng . . . typiskt, kändes ju inte sååå lockande att åka skidor. Eller jag hade väl kunna gjort det men jag vet inte om mina medresenärer va så sugen på de . . . Nåja, utgång ikväll får räcka.


Nähepp, sno en lista från Elle sen åka till Brånan då kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback