Bra dag :)


Blev väckt i morse, halv sju, av Tv'n som gick igång på volym 38 . . . hej å hå.
Måste nog vara den bästa väckarklockan jag nånsin haft det, tv'n alltså, går ju inte att undgå då den sätter igång samt att jag ju måste gå upp ur sängen för att stänga av den (dock går jag och lägger mig på en gång efter att jag gjort det . . .) Nåja, masade mig tillslut upp ur min utomordentligt sköna säng, sminkade mig lite, utfodrade djuren, kollade igenom handväskan och dess innehåll, ja det vanliga alltså.
Blev upphämtad av E-L och Karin och åkte in till stan. Var in en sväng på Campus, hämtade ut min SonyEricsson och skällde lite på idioterna på Telia, kikade efter klipptid men avböjde då det var ungefär två timmars väntetid :/ Mötte upp Tommy (E-L's morbror) och gick och käkade lunch med honom på Tuttis.

Blablabla.

Hur som haver, resultatet av min lilla stadstripp blev; en ny svart klänning, en svart apsnygg hatt, en massa armband, en jättesöt lila sjal, lila strumpbyxor, hårspray och födelsedagspresent åt mamma :) + att jag lämnade in mina älskade G-Star på kemtvätt. Vågade inte prova få bort vinet på egen hand så det är bättre att låta proffsen fixa det. Hoppas dom är klara i morgon!

Katterna har fått fnatt, dom är så arga . . . håller på och slåss med varandra och Gandalf den jäveln har börjat morra :s Hoppas dom blir lugna av lite fjäll luft, dom ska nämligen få följa med mig till Vemdalen och bo med flickorna :) Håller innerligt tummarna för att det ska gå bra . . .


Nä nu ska jag betala lite skulder och sedan traska bort på Glasbanken - här ska shoppas :D


Glad Påsk om vi inte hörs nåt mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback