What to do I day like this?


Motivation = noll.
Ovanligt va?

Tack och lov att det bara 4 dagar kvar innan det är dags att börja göra något vettigt med sitt liv.
Daniel från Dollar ringde och sa att vi drar igång med uppackningen på måndag istället för på onsdag - finaly!

Hum, what else?

*Jag ska skaffa fram ett kuvert så jag kan skicka in några papper till a-kassan. (OBS!! VIKTIGT!)
*Jag ska sortera in alla mina gamla räkningar i en pärm.
*Jag ska laga tacopaj.
*Jag ska cykla till Vigge.
*Jag ska gå till mitt förråd och se om det finns några saker jag kan göra mig av med.
*Jag ska plugga matte.
*Etc etc etc.

Som ni ser, egentligen finns det ju en hel del saker som jag kan göra men motivationen är (i vanlig ordning) inte på min sida idag . . . heller. Kanske tar cykelturen nu, då kanske jag kommer igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback