Tröttheten kommer krypande.


Hektisk dag känns det som, eller, har den varit det egentligen . . .?
Har i alla fall fått en del saker uträttade, ex. har jag pratat med Therese nu (studievägledare) och gått igenom vilka kurser jag ska plugga upp/lägga till. Engelska B, Matte B och Matte C.

Engelskan känns som "no big deal" det jag dock gruvar mig för är den förbannade matten :/
Ska jag återigen behöva brottas med x och y, sannorlikhetsläror etc etc - oh my vad har jag gett mig in på!?
Jaja, bara jag får ta det lite i min egen takt ska det nog gå bra . . . hoppas jag . . .


Ska leta upp några gardiner som ska sys upp nu och därefter ska jag åka och hämta Wille på dagis.

I morgon är en städdag återigen inplanerad, dock inte lika noggran som sist, hade faktiskt bara tänkt att dammsuga och torka golven samt sätta upp nya gardiner, det får man räcka.


Ikväll blir det filmtittning hemma hos moder var det tänkt.
Bara jag får tag på nån DVD skiva att bränna över filmen på så . . .

Nä, leta fram gardinerna nu och sedan hämta Willemannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback