Räddande ängel.


Då jag precis plockat av bordet efter middagen och kurat ner mig i soffan med datorn då ringer det på dörren; mamma.
Hon ville ut och promenera, tackar man ju inte nej till. Hade jag inte gått ut hade jag antagligen slumrat till i soffan . . . Knatade bort på Ok där vi träffade på Emma-Lina och Birk som var påväg upp till ridhuset för att kika då moster Karin red. Jag och mamma hakade på upp, ååh, nostaligi att komma tillbaka dit igen. Var ju verkligen inte igår. Funderar faktiskt på att boka in mig på en lektion, bara för att se om man fortfarande kan nåt . . . haha. Hos mamma och Bengt blev det lite tv-tittande innan jag slutligen gick hem igen.

Sitter nu här i soffan och inväntar Pelle som slutar klockan tio.

I morgon har jag beställt klipptid, inte en dag för sent, hinner jag hem till ett blir det stadsfärd med mamma och co. Då blir det även förhoppningsvis färgning av barret, såvida jag om Emma kommer på nåt bra :) Jag har i alla fall bestämt mig för att inte blondera mig igen . . . det är ju ett heltidsjobb att hålla efter det och den orken har inte jag, inte just nu.


Nä, lite GH innan karln kommer hem kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback