Oh shit!


Idag är dagen D, dagen som jag får svaret på frågan som plågat mig de senaste 4 dagarna . . . Okej, fyra dagar låter inte som så lång tid, men tro mig, det känns som en evighet!
Men idag alltså, eller rättare sagt, i eftermiddag/kväll ska de höra av sig från Dollar angående jobbet. Fan tror jag snart skiter på mig av nervositet!
Måste försöka sysselsätta mig till max idag för att lugna ner mig lite . . . dock är inte det så lätt då Pelle ligger och sover efter en lång natt på Acb. Nåja, diska kan jag ju i alla fall göra.

I lördags var jag och Emma i Rätan för att få nån ordning på mitt nya ljud till bilen. Nisse drog kablar, bytte kablar och hade sig - tror ni vi fick igång det?! Nix. 4 kalla och långa timmar till ingen direkt nytta. Eller det är ju bra att kablarna sitter där de ska (det är de som tar längst tid) trist dock att det inte fungerar . . . Plattan i mattan på vägen hem till Svensta. Handla på Ica, hem för en snabbdusch och lite ihopplock här i hemmet och sedan var det dags att ta sig an maten. Folket hann komma innan jag var klar men verkade inte misstycka :) Åt och drack gott och hade hur trevligt som helst!

Tack mina fina flickor för en kanonkväll!
Hoppas på repris snart :)

Igår var det slappdag utan dess like här på Ängesvägen 5B.
Jag och Pelle låg och drog oss i sängen framåt fyra, gick ut och kikade över ljudet . . . men fick ingen rätsida på det. Bestämde oss för att åka till Rätan. Pelle stannade hos pappa och jag for hem till Lindbloms och lät Marcus och Mio ta sig en titt på grejerna. När inte de förstod vad som var fel kontaktade vi Tommy Lövdahl, han kunde inte heller hjälpa mig. FAN FAN FAN!
Blir att ta sig en tur till stan i veckan för lite experthjälp.


Nä, nu ska jag ringa syster och därefter ta itu med disken från i lördags . . .
Återkommer senare, förhoppningsvis då med ett glatt besked om att jag fick jobbet.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback