Matematik.


Herregud, det märks att det var ett tag sedan man satt med en mattebok i händerna . . .
"Motivera hur man ska göra för att ett tal med decimalkomma (t.ex. 43,75) ska bli exakt tio gånger större"
Eeh, det där kanske är en jätte enkel uppgift men jag fattar nada.
Well, jag har i alla fall lyckats räkna nån sida, tror jag måste återuppta detta då Pelle kommer hem så han kan förklara, annars kommer jag att sitta och räkna och räkna utan att förstå en hälften, vilket jag verkligen inte kommer att ha nån nytta av.


Btw så ringde dom från Skalet för en liten stund sedan och sa att jag fått jobbet (!)
Shit va skoj, tror verkligen att jag kommer att trivas där med karlarna, sen var det även jäkligt bra att en kille från Skucku också fått jobb där, då har man förhoppningsvis nån man kan samåka med :)

Nä, om man kanske skulle ta och se över nån middag. Pannbiff och nypärer blir det nog idag.


Kommentarer
Postat av: TeA

Grattis te jobbet bruttan!!

Postat av: Felicia

Ja kan lova dej att du kommer trivas som fan!!! :) De verkar va ett grymt gäng som jobbar där :)

2008-09-22 @ 18:49:01
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback