Jag ser mig besegrad.


Det här med bloggdesign är verkligen inte lätt har jag kommit underfund med . . .
Har ingen aning om hur bloggen ser ut just för tillfället eftersom min dator inte riktigt vill visa allt, Pelles dator visade en helt annan färg etc på min blogg idag (min dator visade samma som varit nu hur länge som helst).
Tror jag får prata med en expert inom ämnet; Pelle känns som ett bra kort att satsa på då han är rätt insatt i html koder och allt vad det är.

Tillbringat 2,5 timmar i Berg idag.
1 timma fika och skvaller och 1,5 timmar städning.
Faktiskt riktigt trevligt att vara där tycker jag, nästa gång ska jag minsann ta med mig mor och bröderna också :)


Annars då . . . Pelle sov länge, för länge för att inte jag skulle bli uttråkad.
Tack och lov ringde hans telefon där vid halv fem så han vaknade.
Kockat lite har vi gjort; Kareé, mos (som varit i ugnen), bea och grillade majskolvar - man får lyxa lite fast det bara är torsdag!


Jag måste ta itu med min kondition, med mitt välmående, ja med mig själv helt enkelt.
Föreslog för Felicia att vi ju kunde träna tillsammans fast på distans - tror de skulle funka, i mitt huvud funkar det iaf. Blir nog tusen gånger lättare om man har nån att göra det med trots att vi inte gör det tillsammans in real life så att säga. Förstår ni? ;) Får prata med om det i helgen och verkligen bestämma nåt, jag hade ju tänkt dra igång nästa vecka . . .

Är du på F?

Nä lite GH får avsluta min kväll. Har kommit så långt att jag numera spelar på Expert, dock har jag kört fast på en låt - fan helt jäkla omöjlig att klara . . . nåja, lite mera träning sen så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback