Host host.


Jäkla förkylning aka. skabbhosta som jag dragit på mig!
Tyck synd om mig - göré bara!

Ska snart åka till stan och hälsa på syster och co. samt att jag ska samla in några vuxenpoäng genom att "storhandla", eller jag kanske snarare ska säga att jag ska spara någon krona genom att handla i stan istället för här i Svensta . . .


Jisses så omotiverande det kändes att ställa sig i duschen, sen smikas . . . blä, orkar inte men det gäller ju att passa på att se bra ut nu när man är brun och fräsch!
På tal om det måste jag nog även ta mig en sväng till Pulsen för att inhandla lite solpoletter.

Tvätt tvätt tvätt.
Verkar inte finnas någon ände. Andra maskinen nu sen återstår bara, hum, 4-5 stycken till. Man kanske ska vara glad att man är utan jobb? Dock ska jag på intervju i morgon, wish me good luck!

Nä man kanske ska lägga på en rem så man kommer iväg nån gång.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback