Håret, det förbannade håret . . .


Idag övergick jag från att ha en äckligt ful frisyr till en rätt okej page med lugg samt att jag övergick från att vara dum blondin till smart brunett - de ni :)

Vet dock inte riktigt hur färgen blev än . . . måste torka de innan jag kan säga att det blev bra/dåligt. Befarar att det, trots att vi tonade det rött först, kan ha nyanser av grönt :/ Då blir förken Norling ledsen i ögat, inte bara jag för den delen, Emma blir nog också ledsen eftersom det då kommer att resultera i att hon måste färga det igen . . . Så håll tummarna för fan!


Hungrig är jag också, hungrig som ett svin . . . måste laga till nåt snabbt känner jag, inget avancerat, typ köttbullar och mos skulle funka bra.

Jaja, nä men om jag kanske skulle ta och torka på håret och se hur det blev nu då, nästan så man har lite fjärilar i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback