Gladare :)


Som jag skrev tidigare idag var jag inte så vidare värst shiny happy . . .
Efter en dusch och lite fix med fejan åkte jag och hämtade Mackan på dagis och for sedan till Hackås för att onhandla lite hårprodukter till mamma. Tillbaka i Svensta blev det lite mer fix med utseendet innan det var dags att bege sig mot staden. Hämtade upp Emma och styrde sedan kosan mot Make Up Store.
Rätt mycket folk, gott vin och intressant visning.
Var lite less över min klena ekonomi men beslutade mig ändå för att unna mig en ögonskugga. Till min stora lycka kom då mamsen och sa att hon skulle betala och tillade även "så passa på nu Ida" - gärna :)
Tre ögonskuggor och en ögonpenna fick jag med mig hem, mycket mycket nöjd!
Efter M.U.S blev det Eastern för lite sen middag, gott gott.

Tack kära mamma för sminket och maten :).

Hemma i Svensta nu igen. Lirat lite Gh (för ovanlighetens skull . . .) men har nu bänkat mig i soffan bredvid P.


Btw. GRATTIS ULLA PÅ FÖDELSEDAGEN!
Puss

I morgon blir det plugg hela dagen hade jag tänkt, måste se till att komma nån vart :/

På måndag börjar jag jobba, finaly!
Ska bli skönt att få lite struktur på vardagen, börjar bli lite less på det "ansvarslösa livet" nu.

Tjing.



Kommentarer
Postat av: Erika

Vi var också på eastern och åt igår kväll=)

2008-09-26 @ 09:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback