Givande dag :)


Besöket på Arbetsförmedlingen var kanske lite givande trots allt :)
Började prata lite smått med min handledare om att jag skulle har planer på att börja plugga (dock inte förrän om kanske ett år) så hon tipsade om en studievägledare etc.

Ringde S.ledaren alldeles nyss och har bestämt träff med henne kvart i ett :)
Kanske kanske att jag också får fingrarna ur och gör nåt vettigt med mitt liv . . . en bra början är ju i alla fall att plugga upp lite ämnen.

Efter ams blev det fika på cafét med Tea, Filicia och Micke - trevligt trevligt.


Angående Dollar så har dom ringt nu . . . ringt och sagt att dom ska höra av sig på måndag eftermiddag/kväll. Jaa, är jag inte vid liv då så vet ni ju varför :/


Nä nu ska jag kika igenom en kattalog som jag fått med mig om lite olika utbildningar, grejtans!
Ikväll blir det mys med syster hade jag tänkt, aldrig helt fel de inte.

So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback