Fiskbullar.


Idag blir det fiskbullar i hummersås och potatis till middag, till det serveras även skagenfyllda avocados - mumma!
Haha, kanske låter lite overkill att äta "förrätt" till fiskbullar men både jag och Pelle har fått nån fetisch på avocado så det går bara inte att hålla sig ifrån det. (Sen lär det ska vara rätt nyttigt också, dock inte med röran i men det struntar jag i!)

Ont har jag också.
Hela vänstra sidan av min skalle (ansiktet) smärtar. Vet inte alls vad det är, inte uppsvullet eller nåt. Har mina aningar om att det kanske kan vara bihålorna som spökar med mig. Inte konstigt heller med tanke på all snor som måste finnas där . . . :/ Känner mig allmänt seg och hängig, hoppas det är bättre tills i morgon då jag ska avverka några timmar på Ica.

Lördagen var skoj, om man bortser från att alla Handsjöbor är segare än ene ;p
Meen, snäll som jag är förlåter jag er allihopa!
Käkade på Wärds tillsammans med Tea, Felicia, Marcus, Krillo, Olle, Martin, Jenny, Carro och Jimmy. Väldans trevligt att träffa på alla igen, händer ju inte allt för ofta :/ Dock blev det ett rätt tidigt avslut för min del, men det var skoj så länge det varade! Tycker jag alla gånger att vi ska göra om.

Igår var det lugnt.
Gled runt lite i monstret (Pelles bil), jaa, jag måste faktiskt erkänna att jag börjat bli lite kär i den. Det är ju inte en Dodge eller en Hummer (coolaste bilarna ever!) men det är ett bra "mellanting". En Wolksvagen Taro ;pGillar den faktiskt, känner sig rätt mäktig då man sitter bakom ratten på den :)


I morgon lutar det åt ett besök i Rätan. Lite middag och umgänge med kära familjen är aldrig helt fel :)


Förresten. En tjejmiddag har jag i tankarna . . . en tjejkväll hemma hos mig med det nödvändiga vinet och en massa gott, vad tror ni om det tjejer där ute? Är det nåt som låter som en bra idé så skicka en kommentar så vi kan spinna vidare på det. Kommande helg vore perfekt för mig iaf :)

Nu måste jag kika över peran, dom kanske börjar bli klar . . .

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tjejmiddag med vin och god mat är jag alltid med på!! :)

Postat av: TeA

Jag e på!!! Vi ba'h göre!! ;)

2008-09-08 @ 21:49:42
Postat av: Ida

Kom vill ni! :)

2008-09-08 @ 22:38:41
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback