Familjen trött.


Min familj måste verkligen vara den tröttaste i världshistorien . . . syftar nu inte på mor,far och co, nä, Pelle och katterna är de skyldiga. Katterna har varit ute och sprungit lite men ligger nu helt utslagan i soffan. Sahara brevid mig och Gandalf på Pelles ben. Pelle himself är nog tröttast i trion och är näst intill omöjlig att få kontakt med . . . jippie, not.

Undrar om jag kanske ska fråga om vi ska ta oss en tur med monstret?
Hum, då kanske han blir jättepigg . . . har ju fått för mig att han är körkåt karln min ;p
. . . nähäpp, inte än . . . snart.


Ketty ringde just från Itella i Hackås och sa att hon fått nya direktiv från de högre cheferna. Hon fick inte anställa några nya. På ett sätt känns det som en liten lättnad och på ett annat sätt trist. Nåja, inget att hänga läpp över. Jag ska ge gärnet på intervjun på onsdag och få det jobbet - så är det bara! Nu är det inte längre "om" jag får det jobbet, i mitt huvud har jag redan fått det och väntar nu på att få börja jobba. Joo jag vet, att tänka på detta sätt kan få dåliga konsekvenser om jag inte skulle få jobbet, då skulle jag bli besviken. Men samtidigt måste man tänka lite så, har fått för mig att jag skulle prestera bättre på en intervju om jag kände att jag skulle få jobbet.

Bla bla bla . . . dravvel dravvel dravvel.
Det blir nog bra det här.


Min vänstra sida av ansiktet värker fortfarande. Fantomeffekten som alvedonen vanligtvis brukar medföra verkar inte fungera den här gången :/ Undrar om en dusch kanske hjälper?

Okej, en dusch och en liten extrememakeover (utan smink) kanske gör susen och Pelle kanske är piggare då jag är klar, jepp jepp, let´s give it a try!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback