. . .


Nä nu tar jag mitt patetiska lilla liv och förflyttar mig till sovrummet!
Där ska jag åter bege mig in i fablernas värld och inte tänka på att jag är/har varit sjukt less idag. Sen i morgon då jag vaknar är det en ny dag och jag är shiny happy igen - okej, ska vi säga så?

Om inte jag får ett jobb snart kan jag förutspå vissa saker;

1. Pelle kommer att bli tokig på mig, i och med att inte jag har något vettigt och energikrävande att fylla ut mina dagar med har jag en överskottsenergi som heter duga då han kommer hem.
2. Jag kommer så småning om att rulla fram, jag försöker i den mån det går att ta omvägar förbi kylskåpet under dagarna men dock är det alltför lätt hänt att det slinker ner något i alla fall. Tidlås, finns det?
3. Jag kommer att mista allt vad snygghet heter, då man inte har något att göra tappar man tillslut intresset för sitt eget utseende . . . kanske inte är så illa än, men det lär nog komma . . .

Va fan, jag måste ta tag i mig själv känner jag.
I morgon efter intervjun och efter Felicias besök då är det banne mig jag som sätter mig ner och gör upp ett schema eller liknande för såhär kan jag bara inte ha det!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback