Elles fel, jag skyller på henne!


Hur bor du:
 I en tvåa på Ängesvägen i Svenstavik tillsammans med karln och kattan.

Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett stort hus som jag själv varit med och designat+intrett. Helst ska huset ha några år på nacken (alltså inte nybyggt) för en sak är då säker, var det något de kunde förr i tiden så var det att bygga hus!

Brukar du komma i tid: Tidsoptimist som jag är kan det mer än sällan bli rätt stressigt då jag ska göra något men på något magiskt vis lyckas jag ändå komma i tid, dock med endast sekunder som marginal . . .

Vad hade du i din mun senast: Snuset, det underbara snuset :)

Har du bra kondition: Kunde vart bättre men även sämre (?)

Hur känner du dig just nu: Seg men ändå nöjd, nöjd över livet och dagen som varit.

Vanligaste färg på dina kläder: Tjaa det är väl olika men jeansfärgen (blå i olika nyanser) är väl kanske vanligast.

Kan du laga mat: Om jag vill.

Vad har du på dig: Mörkblå jeans, runt läderskärp, rosa tröja och en vit mössa med rosa möster.

Hade du en bra kväll igår: Jodå, jag kan inte klaga. Besökte Klövervägen en sväng och spenderade sedan resten av kvällen i soffan tillsammans med Pelle.

Vilket är ditt senaste inköp: Mössan jag har på huvudet.

Din favoritdryck på morgonen: Hum . . . obo'y eller te.

Projekt just nu: Klippa mig och skaffa ett jobb.

Vilken tid gick du upp idag: Halv tio tror jag den var.

Fick du dina senaste pengar ifrån: Antingen var det från Emma eller Pelle som betalade tillbaka skulder ;p

Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp jepp.

Vad hade du sönder senast: Bra fråga, kan faktiskt inte riktgit komma på.

Senaste alkoholintag: I lördags blev det en öl till maten på Panget.

Har du haft mörkt hår: I originalskick är jag faktiskt brunett.

Vem snackade du med senast: Pelle.

Stjärntecken: Vädur.

Varm favoritdricka: Kan tänkas vara Cola . . . eller nåt gott och fruktigt te . . . eller helt vanlig jävla mjölk.

Alkoholhaltig favoritdricka: I Bulgarien körde jag ju stadigt med Long Island . . . men jag måste nog ändå säga nån riktigt god öl eller en Sex on the beach.

Snällast denna vecka: Måste nog faktiskt bli Pelle - för att han är han!

När gjorde du senast något riktigt dumt: Tjaaa . . . kanske nyss då jag skrattade åt sahara som ramlat ner i toan. Haha, förlåt, men hon såg faktiskt riktigt rolig ut då hon kom upp. Ni vet ju hur en blöt katt ser ut va? ;)

När hånglade du senast: Igår var det nog . . . kanske?

Saknar du någon nu: Tror inte det . . . är rätt tillfreds med att bara vara jag och Pelle just nu.

Gillar du dokumentärer: Ohja, framförallt om det handlar om ovanliga sjukdomar!

Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska och enormt lite tyska.

När fikade du senast: Igår kväll, vaniljte och marsinpangroda - mums!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Heta Per Högström och säga emot mig . . . ;p

Jag får ont i magen när: Jag blir nervös, alternativt då jag inte kunnat göra nummer 2 på länge.

Senast sedda filmen: Påbörjade vid din sida igår, blir eventuellt slutet ikväll.
 
När drog du en vit lögn senast: . . . can´t remember.

Äger du en bil: Mmm, Mazdan aka. Helvetet aka. Pärlan.
 
Berätta en framtidsdröm: Ekonomiskt oberoende, tack.

Läser du böcker: Ja, har kommit in i en riktig våg nu och läser för jämnan!

Säg en bra låt som man bör ladda ner: Nomy - Cocaine Grymt bra låt!

Har du sett hela eller delar av filmen Fäbodjäntan: Haha, jodå, den visades alltid back in the days hemma hos systrarna Haraldsson, haha!

Har du en personlig bankman: Nää men funderar starkt på att skaffa en.

Känner du för att hämnas på någon: Nä det kan jag inte påstå, ingen som skulle vara värt besväret.

Brutit mot lagen medvetet någon gång: Kanske nån gång, kanske nästan dagligen då jag sitter bakom en ratt.

Gjort en 'springpizza': Nix men tro mig, tanken har infunnit sig mååånga gånger.

Vart så arg så det kommit tårar: När jag är arg slutar det oftast med att jag lipar, inte för att jag är ledsen utan för att jag kan bli så förbannad.
 
Vart så glad så det kommit tårar: Ja, sen brukar även tårarna ha en benägenhet att titta fram då jag skrattar också.
 
Skrattat så mycket så det kommit tårar: Ja ni kan ju läsa ovanstående rad :)
 
Gett ut falskt telefonnummer till någon: Inte direkt kanske men en gång råkade jag, helt ärligt av misstag, lämna ut Sophies nummer istället för mitt, haha.

Kört något fordon i över 200km/h: Nää, så fort har det faktiskt aldrig gått.

Spottat någon i ansiktet: Joo . . . men då va jag arg :/

Någonsin svimmat av: Ja, usch inga trevliga upplevelser.

Stulit något på t.ex. CityFesten: Njae, det tror jag inte, inte vad jag kommer på.

 

Tack Elle, det här behövde jag! :)


Kommentarer
Postat av: Den skyldige

Det var så lite så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback