Dunka dunk!


Nu jävlar kan det dunkas i Pärlan, ljudet är kanoners kanon!
Efter x antal timmar uppe på motorstadion igår lyckades tillslut Tobbe och Björn kirra biffen - Tack!

Varit på Ica idag, har gått bra om man bortser från att jag varit helt slut i kroppen samt att jag frusit exakt hela dagen lång. Då jag kom hem åkte alla kläder av och jag ställde mig i duschen där jag sedan blev kvar ett bra tag i hopp om att bli lite varmare. Då jag blivit torr och klätt på mig igen raggade jag med mig Pelle på en tur till Åsarna för lite mat på kiosken (allt för att få dunka musik i bilen ;p)

Dagen avslutades hemma i soffan med mys till Idol tillsammans med Pelle och katterna :)

I morgon är det full huggning igen; ringa a-kassan och styra upp lite så kanske det blir någon ersättning det här året, gå på Ica och få några papper till a-kassan kompliterade, åka till Berg och hjälpa Majvor med några gardiner och slutligen plocka ihop lite här hemma.

Intervjun på Skalet igår gick för övrigt bra, karlarna som intervjuade mig verkade vara lagomt oseriösa, helt i min smak :)

Nä nu ska jag heja fram Fredrik här när han ska stapla backar på kanal 5 i programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik"
Heja heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback