Det kan tydligen inte bara flyta på.


Jahapp, Daniel ringde nu på morgonen och någon fast tjänst hade han inte att erbjuda . . . nu.
Däremot fick jag väldigt gärna vara med och "bygga upp butiken" = packa upp varor etc. och utefter det hade jag även chans att bli anställd. Jag ljuger inte då jag säger att jag är ganska less nu.
Vill egentligen bara ruska liv i Pelle och beklaga mig men han ser ut att sova så skönt så jag lägger band på mig själv och väntar tills i eftermiddag (eller när han nu vaknar) med att prata med honom.

Motivationen till att göra bra ifrån sig på den kommande intervjun idag verkar inte vilja infinna sig. Jaja, jag ska göra mitt bästa :)


En omgång i håret och sen är jag klar.
Katterna ska få lite mat och jag hade tänkt ta mig en kopp kaffe och en cigarett, därefter knata bort till mamma och hämta bilen.


Ge mig en slant att shoppa bort mitt dåliga humör med, pleace!?

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Men snälla lilla Ida, vad är det jag får läsa: Ta mig en kopp kaffe och en CIGARETT! Sluta rök unga dam!!!!

2008-09-17 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback