Det blir en del . . .


. . . bloggande då man inte har bättre saker för sig än att sitta vid datorn.
Dock har jag faktiskt trampat straxt över 6 km på cykeln och jag har gjort en tacopaj (väntar nu på att den ska bli klar i ugenen). Så helt jätte dålig har jag faktiskt inte varit idag.


Ikväll tror jag att jag ska (förutom att räkna lite matte) kika på film och bara bara va.
Se filmer som jag vill se, tjejfilmer, utan att någon (Pelle) kommer med någon invändning, haha.
Jaa, det är kärlek.


katterna . . . funderar hur det är fatt uppe i deras små huvuden ibland.
Dom har börjat fått vara ute men ni ska inte tro att dom vill det, nej, inte såvida jag inte har altandörren öppen iaf. En dag som denna, då solen lyser och det är rätt varmt ute går det väl an men det lider ju mot vinter och då vet jag inte om jag är så sugen på att ha dörren öppen för dom.
Hur ska jag göra för att krakarna ska vilja vara ute trots att dörren är stängd?


Nu ska jag ta ut pajen och åka upp med en bit till Pelle.
Mmm, snäll är jag, snäll som fan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback