Det är för att plåga mig . . .


Det kan inte finnas någon annan anledning än att dom vill plåga mig, det är därför dom inte hört av sig från Dollar!
Faan, snart klättrar jag verkligen på väggarna . . . i morgon, i morgon måste samtalet komma!

Ännu en dag spenderad "mellan två jobb", skulle kanske vara okej om man hade nåt att göra men det har jag inte. Fruktansvärt trist. Går mellan köket och tv-rummet. Sätter mig i soffan och läser, går till köket för att ta ett glas vatten, släpper in katterna som varit ute en stund. Tillbaka till soffan, låter läsningen vänta ett tag och tar istället upp datorn. Facebook, bloggarna, en-två eller tre omgångar av "Kungen" och sen åter till min läsning igen. Toa besök . . . köket, datorn, boken . . . Ah ni fattar. Trist. Om man ändå hade lite självdiciplin, bara lite så att man i alla fall tog sig utanför lägenheten en stund men icke!

Var barnvakt en sväng nu ikväll.
Lättsamt då Wille sov hela tiden. Då mamma kom hem frågade hon om det var i morgon jag skulle på intervju på Skalet. Ojdå, det hade jag visst glömt bort . . . :/ Kände mig kanske inte så överdrivet taggad till det men men, lär nog gå bra.
Då jag kom hem igen kollade jag mailen för att försäkra mig om vilken tid intervjun skulle äga rum, ser då att jag fått två mail från två lärare. Kvinnan som har hand om Engelska B hade skickat en massa uppgifter som hon ville att jag skulle göra och karln som har hand om matten hade skrivit ett litet info mail . . . åh fan, vad har jag gett mig in på!?
Kommer jag verkligen att fixa det här??
Nåja, ska ta tag i Eng uppgifterna i morgon och försöka få till nåt bra . . . motivationen, vart är du?


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det nog dags att dra sig mot sängen.
Pelle for precis iväg på jobbet, jisses vad jag inte tycker om nattveckorna, blä.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback