Date på Arbetsförmedlingen.


Ska snart, om herrskapet från Rätan behagar åka snart, bege mig bort på Arbetsförmedlingen.
Var tydligen massa rekryteringsfolk som skulle va där och prata . . . kändes rätt skoj tills smärtan i ansiktet återvände.
Börjar bli måttligt less på att ha ont nu, det är inte att det gör ont så man skulle kunna börja lipa för det men det är ju så påfrestande, irriterande samt att man blir väldigt trött av det.

Är det inte bättre på måndag då blir det minsann ett återbesök på hälsocentralen . . .


Igår var jag och Pelle in till staden.
Först en sväng på Jula där vi hittade lite nödvändigt småkrafs därefter Skopunkten och Rusta. Vidare ner på stan för Krispy chicken på Shang Hai och avslutningsvis ett besök hos systrarna på Rådhusgatan där Pelle fick en snygg frilla av Emma undertiden som jag och Kristina visade våra färdigheter i GH :) En otroligt lyckad och trevlig dag/kväll - tack folket!


Nä, man kanske ska börja dra sig bortöver . . .
Som lite extra information kan jag förtälja att de inte hört av sig från Dollar än . . . hör de inte av sig idag vet jag inte om jag lever på måndag. Börjar redan känna mig som ett nervvrak :/

Ma raukes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback