Barnfilmer.


Sitter och letar efter barnfilmer, fanken inte lätt vill jag lova då det inte direkt är lika som när en annan var barn. Då jag var barn var det riktiga barnfilmer, tecknade. Nu är det animerade (för det mesta) Postis Per, Elias och Byggare Bob är bara ett litet urval . . . Tänk om Wille och Mackan hade haft samma smak som mig när det gäller barnfilmer, då hade det varit no problems! Nåja, har hittat några i alla fall.


Pelle mannen är och donar med bilen. Själv försöker jag ta ite med all tvätt . . . Hade även tänkt dammsuga och plocka ihop lite innan det är dags att bege sig mot Rätan. Alltid roligare att komma hem till ett städat hem.


Förresten, vad ska jag göra med mitt hår?!
Färg? Frisyr?
Antingen kan jag fortsätta med att vara blondin, trivs rätt bra (förutom att det sliter så in i norden på håret av all färg) med det, eller så kan jag återgå till att vara brunett igen . . . help?
Frisyren då? Just nu har jag ingen frisyr alls som det känns, det enda krav jag har är att det inte så bli för kort, vill ha möjlighet att kunna sätta upp det.
Hjälp, alla förslag är hjärtligt välkommna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback