Ba ba ba.


Jahapp, ännu en arbetsbefriad dag som man ska försöka fylla ut med något vettigt . . . hum, vad skulle det kunna tänkas vara då? Plugga lite matte ska jag göra, men sen då?
Jag kan inte ens städa för lägenheten ser, för första gången på väldigt länge, helt okej ut.

Helgen var kanon, verkligen jätte skoj!
Först vindrickning, prat och sång etc hemma hos Marcus innan vi bestämde oss för att åka upp till Klövsjö där det var invigning på puben. Hade verkligen hur skoj som helst och dansade som aldrig förr, haha. "Discodans" i all ära men det slår fan inte styrdans, icke. Nåja, då klockan slog stängning bestämdes det att vi skulle åka hem till Göran B, dock hade  jag i samma ögonblick vi anlände till Görans hus hittat en skiva med Dire Straits och var bara tvungen att få sjunga/lyssna på Romeo and Juliet. Haha, jag och Nicklas bildade en fin kör där i bilen, Jonny måste ha njutit :)
Tillbaka i Rätan igen bjuppade Marcus på chili chees (MUMS) innan jag och Sophie knatade hemåt för lite sömn.

Igår var det pärplocking i Böle.
Måendet var kanske inte på topp men med lite saft och friska vindar så gick även det (förvånansvärt snabbt). Trevligt att träffa släkten :) Klockan tre befann vi oss på Gladvallen för att kika på när U-19 (Rätan/Hoddal) fick stryk av Bräcke . . . synd pojkar! Dagen avslutades med tacos och mys :) Var tillbaka i Svensta vid åtta nån gång.


Nä om man kanske skulle knata på Ica och få ett papper ifyllt samt köpa kollegieblock.
Så får det bli.




Kommentarer
Postat av: Elle

Var du på gladvallen i söndags? Men det5 var ju jag med, vart fan höll du hus? Puss

2008-09-22 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback