Andas ut.


Intervjun idag gick kanon!
Kändes riktigt bra, jag fick sagt det jag ville säga och det kändes som att dom blev nöjda med mina svar :)
Håller nu febrilt tummarna för att även dom tyckte om mig . . . dom skulle höra av sig antingen i morgon eller på freda.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

I övrigt har dagen inte bjudit på något speciellt.
Var bort en sväng till mamma och Bengt. Sa godnatt till Wille och Mackan som precis var påväg till sängen och satt sedan och pratade lite med Bengt innan det var dags att dra sig hemåt för att kika på Idol.

För morgondagen har jag planerat in ett besök på arbetsförmedlingen för att få lite hjälp att fylla i några papper samt att jag kanske skulle ha städat bilen och (om jag har tid/lust/ork) sytt upp några gardiner och sedan satt upp dom . . . ma få si. Efter klockan två, då Pelle slutat, hoppas jag på en tur till staden. Skulle vilja kolla in Jula som öppnar i morgon, det finns faktiskt rätt mycket skoj i den butiken samt att jag vill fira att intervjun gick så bra genom att köpa något åt mig själv . . . ett par nya skor eller så :p

Nu ska jag joina P i sängen och kika på film.
Återkommer i morgon.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback