After tonight.


Nyss hemkommen efter någon timma hemma hos mamma och Bengt.
Mamma ringde glad i hågen och frågade om jag kunde åka och köpa de nödvändiga Gröna Princen och passade samtidigt på att bjuda över mig och Pelle på en öl. Trevligt trevligt, med en massa massa prat :)

Dagen i övrigt har varit rätt seg, jag har varit seg.
Vaknade och kom till Gymnasieskolan i tid (halv elva) för mötet med matteläraren Peter. Vi satt och diskuterade lite kring mina tankar, mål och framtidsplaner + att vi gjorde upp en liten planering för mig.
Så nu är det väl egentligen bara att tuta och köra.
Hoppas innerligt att jag verkligen lägger ner kropp och själ i det här nu OCH, framförallt, att jag klarar det (!)

Blev även en tur upp på Norra för att hälsa på Sophie lite då tristessen över att Pelle aldrig vaknade blev för stor.
Så roligt att prata med den tjejen, händer alldeles för sällan nu för tiden . . . känns som det var så länge sen som vi bodde tillsammans, saknar den tiden . . .


I morgon blir det hemfärd till Rätan för en vin och prata skit kväll med folket. Ses mycket fram emot!


Nu ska jag ta mig an GH helvetet igen och se om det möjligen finns någon liten chans att klara den förbaskade låten (Freya) nu . . . har som mest avverkar 95% på den, nära, men som vi alla vet; "nära skjuter ingen hare" Damn.

Adjöken fröken


Kommentarer
Postat av: Sophie.

Så jefla skoj att prata med dig med, men det är som du säger, händer alldeles för sällan att man aldrig hinner prata om allt! Ses kanske imöra iaf :D

2008-09-19 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback