A sign.


Ett tecken på att jag är riktigt trött är då jag, som nu i morse, inte vaknar då Pelle kommer hem från jobbet. Tror aldrig att det tidigare inträffat . . . nästa gång jag vaknade var det av att en blöt katt hoppade upp vid sidan av mig. Funderade inte så mycket mer på att han var blöt . . . inte förrän jag såg att han tippat ut ett glas med vatten alldeles bredvid min sida av sängen; över boken, datorn och telefonen - tack så mycket, tack så jävla mycket.
Dock tror jag det gick fint, var väl boken (tack och lov) som blev blötast.


Jisses, känns som att jag har träningsvärk i magen (hur nu det är möjligt kan man ju undra).
Nåja, ska väl klä på mig och försöka ta tag i dagens "att göra lista" och i vanlig ordning är motivationen = noll.

Idag måste jag även ta itu med mina uppgifter som jag hade i engelskan, dom skulle vara inne i morgon tror jag :/
Återigen, vad har jag gett mig in på?
Hum, jaja, bara jag får ett betyg så är jag nöjd, tills dess är det väl bara att bita ihop antar jag.

Kläder på och sen en pling till a-kassan - önska mig lycka till, kan behövas som det känns!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är go så de räcker å bli över!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback