Very Important Person.


Sitter i soffan och laddar med några avsnitt av Rederiet innan det är dags att börja ställa sig i ordning inför kvällens VIP invigning på Dollar. Ska bli riktigt riktigt skoj faktiskt, har sett ut lite roliga saker som jag funderar på att shoppa, bland annat några super snygga köksstolar :)


Den senaste månaden har varit riktigt kämpig men nu är den över . . . samtidigt som det känns skönt är det ändå lite vemodigt. Vi har ju faktiskt blivit lite utav en familj vi där på Dollar. Leif som sjunger, Jonas som ger raka roliga svar, Annelie och Maria som skrattar som ingen annan, Daniel som är allmänt oseriös, Lotta med den sjukaste humorn man kan tänka sig . . . ja, alla är speciella på sitt lilla vis och jag kommer att sakna dom!
I morgon blir det en ledig dag för min del, eller ja, en liten sväng ska jag väl iväg för att se över godiflödet, eventuellt göra en beställning.


Blev en koris det här, kommer mer senare ikväll (kanske).
Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter försöka väcka Pelle som sover som en stock här bredvid mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback