Utkast: 99 saker ...

99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Ida Cecilia Norling.
2. Exakt ålder? - 21 år och 6 månader och 26 dagar.
3. Vart bor du? - Svenstavik.
4. Bor tillsammans med? - Pelle, Sahara och Gandalf.
5. Husdjur? - Kattorna.
6. Färg på ditt hus? - Mitt hus och mitt hus . . . fult gult :/
7. När är du född? - 28 mars 1987
8. Klass? - För närvarande ingen men avslutade min skoltid i Mp3b.
9. Vilket år tar du studenten? - Tog år 2006.
10. Något jobb? - Jodå, finns så jag klarar mig och lite till . . .
11. När ska du sova ikväll? - Har väl kanske inte riktigt bestämt det än.
13. Duschat idag? - Nix men det blir nog senare.
14. Kramat någon idag? - Pelle fick sig en innan han for på jobbet i morse.
15. Pussat någon idag? - Läs ovanstående svar.
16. Vad har du ätit? - Mackor med leverpastej och druckit obo'y.
17. Dagens klädsel? - Än så länge bara trosor, bh ochd en pike med Dollar$tore tryck.
18. Dagens smink? - None.
19. Dagens sötnos? - Joker i Rederiet.
20. Dagens roligaste? - Uno i Rederiet kanske . . .
21. Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig.
22. Hur många har du kysst? - Ingen aning.
23. Vem kramade du senast? - Mr P.
24. Hur många har du haft sex med? - Nu gick vi kanske lite långt i frågeställningen va?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen aning, ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän? - Japps :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sophie som undrade om vi kanske skulle ses i helgen.

FAVORIT
:

31. Film? - Hum . . . Gone in 60 seconds eller Pirates filmerna.
32. Låt? - Kanske Scorpions med Born to touch your feelings.
33. Mat? - Svårt, kanske tacos, eller grillat, eller nåt annat smarrigt.
34. Dryck? - Vatten eller Vina Maipo.
37. Stad? - Jag vill säga London fast jag aldrig varit där.
38. Land? - Bulgarien in my heart <3
39. Ämne i skolan? - Jadu, det var nog mediekommunikation.
40. År? - 06/07.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Tjaa . . . Marcus som fyller år i morgon.
42. Personen du kysste? - Varför känns det som att jag redan svarat på den här frågan . . . Pelle.
43. Gången du spydde? - Oj, hum, stråket måndan kanske.
44. Gången du grät? - Nån gång nu i veckan tror jag, dock vet jag inte riktigt varför . . . trötthet/utmattning kanske.
45. Pizzan du åt? - Det var igår till lunch, Grandiosa Mexicana xtra allt ;p
46. Gången du var i göteborg? - Det var länge sen, var det då jag gick i sexan tro . . .?
47. Gången du var i stockholm? - Sista helgen i maj :)
48. Gången du var full? - Förra torsdagen.
49. Gången du var hög? - Never been.
50. Personen som såg dig gråta? - Pelle.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Tror jag måste säga hund, sorry S och Affe, tycker om er ändå ;)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - It depends on, båda har sin charm.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel, helt klart!
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget inget inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Att bli uppraggad kan få en att känna sig lite speciell (beroende på vem det är) men det kan samtidigt vara roligt att ragga också . . . dock var det länge sen nu.
59. Big brother eller paradise hotel? - Skit program båda men jag skulle nog välja Paradise Hotel.
60. Svart hår eller blont? - Blont på sommarn, mörkt på vintern.
61. Blåa ögon eller bruna? - Riktigt klarblå . . . fast bruna är också jättefint . . .
62. Choklad eller lakrits? - Meeen, jag kan inte välja, lakrits kankse.
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Right.
65. Coca cola eller fanta? - Cola lätt!
66. Pizza eller kebab? - Tror nog på pizza, kebabpizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt är snyggt.
68. Älska eller älskas? - Att älska och bli älskad tillbaka - de ni, det är grejer de.
69. Leva eller dö? - Live and let die.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ett gäng, ingen nämnd ingen glömd.
71. Personer du hatar? - Some.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ett gäng ;p
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Ingen aning . . . eeh?
74. Glassar du ätit på en dag? - 5 kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen tror jag . . .
76. Gånger du haft minnesluckor? - För många tyvärr.
77. Piercingar har du? - Three.
78. Personer du saknar just nu? - Ingen, rätt skönt att vara själv.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två . . .

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Pelle.
81. Ska du träffa imorgon? -  Släkten på både mamma och pappas sida + massa gamla godingar i hope :)
82. Sjöng du senast för? - Hum . . . Bengt då han fyllde år kanske.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Ojojoj, kanske att det var Emma.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Sist jag spelade tv-spel (vilket var länge sen) spelade jag själv.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - På en romantisk resa skulle jag ta med mig Pelle.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Tror jag besparar er med den informationen.
87. Förtjänar att dö? - Pass.
89. Vill du sova brevid inatt? - Pelle :)

VAD:

90. Gör dig glad? - Familje, vännerna, Pelle :)
91. Gör dig ledsen? - Svek . . .
92. Vad vill du helst göra nu? - Äta en hamburgare med coleslaw, mums!
93. Önskar du att du slapp göra? - Jobba, eller på ett sätt vill jag jobba men det skulle kännas mycket bättre om man hade så pass bra ekonomi att man själv kunde välja när man ville göra det . . .
94. Vill du ha nu? - Som jag nyss skrev, en hamburgare med coleslaw ;p
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar är nog ändå mest användbart.
96. Längtar du till? - Snön kommer + nästa löning.
97. Tycker du om dina betyg? - Tjaa, dom kunde vart bättre men även sämre.
98. Ångrar du i ditt liv? - Jadu, vissa bråk ångrar man väl, samt saker man sagt och gjort.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Då jag träffade Pelle, det var något alldeles speciellt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback