Smärta.


Det går ta mig tusan inte en dag utan att man kommer hem med smärta i kroppen . . . en dag på Dollar är värre än aööa träningspass i världe. Åh vad jag önskar att jag hade haft på mig en stegräknare från dag 1, lovar att jag snart knatat ett halv varv runt jordklotet.

Penslar penslar, överallt penslar.
Ni kanske anar vad jag spenderat min dag med? ;p
Men snart är det faktiskt klart, en enda sektion kvar, hinner förhoppningsvis med den i morgon.

Fick sluta fem idag, Ida tackar och tar emot.
Dock var planen den att få sluta klockan fyra, hoppade nämligen över lunchen eftersom jag just då hade så bra flyt på allt och tänkte att om jag jobbar på bra så hinner jag klart till fyra. Pyttsan, fem gick jag som sagt hem och då var det inte klart.


I morgon är vi, gänget i butiken, bjudna på middag på Draupner sen får den som vill styra kosan mot Pulsen för lite bad eller vad man nu vill hitta på. Har ännu inte bestämt om jag ska bada men det lär nog bli en tur dit i alla fall. Sen på fredag börjar vi klockan 9 (!) skönt som få!


Nu ska jag kocka tjockpannkaka och sedan spendera resten av kvällen i soffan . . . känns som att det var ett tag sen nu.


Btw, som en extra parantes - JAG HAR BILJETTER TILL ACDC!
Jiho, åker med buss från Ljusdal på morgonen den 22:a, rockar på konserten, spenderar en natt på hotell och åker sedan hem igen på måndag.
Har en känsla av att det kan komma att bli hutlöst roligt. Mina medresenärer är Pelle, Håkan och Emma-Lina :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

TIPS!



Gratis kläder.



Gå in på länken nedan och skapa en användare. Där samlar du lätt ihop poäng genom olika saker som du sedan byter mot presentkort på H&M eller Gina Tricot.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=51956

2008-10-16 @ 22:42:36
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback