Schleten.


Uppstigning 05.45 i morse och allt efter det har det varit full huggning . . . börjar känna sig lite lätt seg i kroppen nu.
De 11 timmarna (- en timma lunch) på Dollar har i alla fall gått ruskigt snabbt, packat upp varor heeela dagen lång. Faktiskt rätt skoj men jag antar att man blivi ganska mätt på det innan öppningen.

Då jag kom hem bjöd herrn i huset på pizza ala Sydjemten vilket uppskattades mycket trots att jag inte åt så mycket. Då maten smält lite blev det en tur bort på Klövervägen för att gratulera Bengt som dagen till ära fyller 40 bast!
G R A T T I S G R A T T I S !

Jaa . . . det var väl det.
Tror jag ska krypa ner i sängen nu, känner mig rätt trött och det är en ny lång dag i morgon igen.
(Tror att det mest troligt blir jobb till 19 i morgon).


Godnatt.

Kärlek till min Pelle - you're the best! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hallå! Ja vill ha vin och snacka skit kväll!!

Postat av: Felicia

Kanske nästa helg?

2008-10-07 @ 13:34:00
URL: http://filisia.blogg.se/
Postat av: Felicia

STäda lägenheter :) Ska bli skit härligt om vi får de :)

2008-10-07 @ 18:38:44
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback