Rent!


Finns det något härligare än att lägga sig i en ny renbäddad säng!?
Helst att sängkläderna fortfarande är lite svala också efter att ha hänt ute - underbart!


I morgon startar en ny arbetsvecka på Dollar Store igen; 07-18 är arbetstiden . . . känns som att det kan bli lite kämpigt där i slutet av veckan, man lär väl vara måttligt trött kan jag tro. Kanske lika bra att Pelle jobba natt den här veckan, finns ju ingen som "håller mig uppe" då, ingen förutom katterna iaf.
Haha, på tal om katterna. Gandalf var borta nu i eftermiddags, kom inte som ett skott som han annars gör då man ropar. Tänkte väl inte så mycket mer på det förrän jag hörde nån som "skrek", gick ut och öppnade porten och han kom inrusandes, en aningens mer tilltufsad i pälsen än vanligt. Tog upp och luktade på honom, olja . . . antagligen har han legat och tryckt under någon bil för att gömma sig för en annan katt som brukar stryka omking här. Var inget annat att göra än att sätta honom i handfatet och ge honom ett litet bad. Haha, förlåt att jag säger det men herregud va rolig katter ser ut då dom är blöta, dom blir ju så himla små och taniga. Jaa, en rolig syn var det i alla fall!


Nu kanske man ska ta och lämna in en motion för att få träffa John Blund, vore kanske inte helt fel de nu . . .

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja du vet att M har ju blivit till åren nu, så vi tyckte det var bäst att söka plats på en gång, och det gick fortare än vi trodde. =) När ska dollar öppna??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback