Dollar Store.


Snart har en hel vecka på Dollar Store i Svenstavik förflutit.
Som jag sa idag; "veckan har gått fort men det har varit väldigt lång" vilket verkligen stämmer.
Långa dagar, 07-18 . . . dock blir det bra med pengar (hoppas jag).
Det trista med allt jobbande är ju att man fan inte hinner med att göra nåt här hemma.
Kliver upp vid kvart i sex och gör allt jag vanligtvis gör på mornarna - åker på jobbet - jobbar - kommer hem från jobbet - äter - tittar på tv en sväng sen är det fan i mig kvällen för mig.


I morgon efter jobbet hade jag tänkt göra en makeover här hemma, ser ut som att det behövs . . . igen.
Annars är en tur till Rätan inplanerad :) Rätan och en sjuhelvets massa matteräknande, ligger efter som sjutton nu! :/


Åter till Dollar, butiken börjar verkligen ta form nu.
Vi jobbar på riktigt bra (enligt mig) och har idag spenderat största delen av dagen till att prismärka varor vilket jag finner rätt roligt. Haha, dock känns det lite old school att sitta och prismärka varor, att göra något "för hand". På de flesta andra ställena nu för tiden är ju sådana saker digitaliserade men det skulle antagligen inte fungera på Dollar då det möbleras om i hyllorna titt som tätt - tillkommrer och försvinner varor.


Hum, undrar just om man kanske skulle ta och bege sig mot de lite plattare breddgraderna i den här lägenheten; sängen. Skulle ju inte vara helt fel, fast nu börjar ju Hells Kitchen - Åh varför har inte vi någon tv i sovrummet!?

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback