Bättre till mods.


Idag är humöret lite mer på topp än vad det var igår . . . dock är jag fortfarande äckligt less över att snorungarna i den här byn har så svårt att skilja på va som är ditt och mitt men men, det är ju gjort nu så det är väl bara att gilla läget.

Kalas på Klövervägen igår för Bengan som joinat i 40 års klubben. Trevligt med god mat och dryck. Blev kvar rätt länge pratandes med mamma, Bengt, Emma, Hasse och Angela - trevlisch trevlisch.

Ligger fortfarande kvar i sängen . . . ligger och gruvar av mig. Har nämligen lovat Pelle (och mig själv) att idag då han kommer hem ska lägenheten vara kliniskt ren. Undrar just om jag kanske tagit mig vatten över huvudet nu, att lägga ner kropp och själ i städning var kanske inte riktigt det jag ville göra mest av allt just nu men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback