Babybel.


Reklamen har jag sett en miljard gånger och det ser alltid lika gott ut då dom öppnar en sån där röd förpackning och tar en tugga . . . mmm. dock har jag liksom aldrig riktigt fått fingrarna ur till att köpa hem nåt, inte förrän igår. Och jag lovar er, det smakar minst lika gott som det ser ut!

Jag pratar givetvis om osten Babybel, haha.
God som få.

Idag va elektrikern (aka Jäger) här och fixade el uttag under diskbänken så nu är diskmaskinen komplett!
I'm so so so happy!

Började jobba klockan två, satt i kassan, prismärkte lite . . . det var väl ungefär vad jag fick gjort innan Lena bestämt sa åt mig att gå hem och inte komma tillbaka förrän hon ringde åt mig, dvs någon gång i morgon bitti.
Nu kan detta lätt misstolkas, hon skickade inte hem mig för att jag gjorde ett dåligt jobb eller liknande, nej det var för att hon såg på mig hur slutkörd jag var/är.
Så i morgon vet jag inte när jag börjar eller när jag slutar. Det enda jag vet är att jag enbart ska koncentrera mig på godiset i morgon, vägrar hoppa in i kassan eller liknande, godis och enbart godis.


Snart drar sässongen uppe på Skalet igång också, spännande spännande :)
Hoppas innerligt att jag klurat ut en bra lösning tills dess, så jag kan kombinera både Dollar och Skalet. Vore ju bra pengar :)
På tal om Skalet (?) blev jag idag överlycklig då jag såg att det snöade ute - finaly!
Var dock inte lika överlycklig då jag skulle köra hem från jobbet med Pelles bil :/ Nog för att den är stor men maken till lätt bil (i baken) får man leta efter, minsta lilla gaspådrag blev det sladd . . . 30 km/h var vad jag maxade på vägen hem, haha.


Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback